Ich kann den Menschen nicht verletzen - ich bin der Offizier. Ich töte die Menschen - ist meine Arbeit Я не могу оскорбить человека - я офицер. Я убиваю людей - это моя работа. ИККИ

Форум группы =FSG=

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » Форум группы =FSG= » Авиасимуляторы » Новости "Битвы за Сталинград"


Новости "Битвы за Сталинград"

Сообщений 61 страница 90 из 221

61

Встановив.
Чекаю дозволу на запуск двигуна запуску майстер-сервера.

62

Проба нового авіасимулятора в складі ланки пройшла успішно.
Развалинами Рейхстага удовлетворен Результатами випробовувань  задоволені.

63

64

Виписка з КЛЕ у вигляді таблички тут.

65

Політав на Фрідріхові.
Хлопці,  - бомба:)
Таке враження, що він летить сам, рветься в небо.
Автоматика кроку гвинта і радіаторів дозволяє не відволікатися від польоту, літак легкий, двигун - потужний.
"Лазив " на ньому на 8к - точно набирає швидше, ніж ЛаГГ - п'ять :)
Зліт не важчий, а посадка - легша ніж на ЛаГГові, за рахунок роздільних гідравлічних приводів гальм - руління легше, ніж на ЛаГГові, хоч і колія вужча.
Можливо, важче буде у вітер.
Зліт з боковим вітром особливих сюрпризів не приніс, один раз розвернуло - засильно скомпенсував момент від гвинта при вітрі, просто треба бути готовим до цієї особливості і все.
Літак чудово вводиться в штопор простою дачею педалі. В лівий - лівою, в правий - правою. І так само легко, як ми звикли по ЗС,  з нього й виводиться.

Ось він, красунчик:

66

ЛаГГам піпец . З парою ЛаГГів тепер можна буде розібратись наодинці. Це добре з однієї сторони і погано з іншої . Як же діди насправді зробили перелом у війні за небо ? Невже, всеж-таки, задавили люфтваффе кількістю ?

67

=FSG=FRITZ
В ЗС фридриха в штопор ввести было проблемно.

68

=FSG=Pacific написал(а):

ЛаГГам піпец . З парою ЛаГГів тепер можна буде розібратись наодинці. Це добре з однієї сторони і погано з іншої . Як же діди насправді зробили перелом у війні за небо ? Невже, всеж-таки, задавили люфтваффе кількістю ?

Я бачив скан бойового листка одного з авіаполків ВПС Балтфлоту.
Листок датований серпнем (чи вереснем, підзабув) 1944 року.
Полк мав на озброєнні Ла-5ФН, то в тому листку замполіт полку закликав "при зустрічі з винищувачами Люфтваффе не ставати в оборонне коло" бо вже "наші літаки мають не гірші за німецькі ЛТХ".
Отаке, висновок роби сам, як воно воювалося в 1942-му.

Стосовно кількості: подивися склад Люфтваффе напередодні 22 червня 1941 року і склад ВПС РККА хоча б тільки Західного військового округу в той же період.
І теж зробиш висновок :)

69

Отак хуліганити на ЛаГГові навіть думки не виникає:

70

Афігєть . Я не хочу літати на ЛаГГу  :D

71

=FSG=Pacific написал(а):

Афігєть . Я не хочу літати на ЛаГГу

Чомусь така перспектива видається не дуже й примарною. Заради балансу прийдеться по-любому :)

72

На швидкостях вище 400 км/год при активній дачі педалі F-4 робить бочку, а на менших - штопорить :)

73

74

На месаку є така чудова фіча: переставний (регульований) стабілізатор.
Працює ось так:

Сьогодні пробував літати з "перебитими" РВ і елеронами (РУС не чіпав).
Злітає  - запросто, без жодних зауважень.
РН цілком здатен замінити елерони, якщо корстуватися ним обережно.
Сідає  - теж без особливих труднощів, лише більш інертний по каналу тангражу (воно й не дивно :))
З першої спроби підламав ліву стойку шасі і пошкодив ліву консоль.
Припускаю, що з 3-5 разу ми всі зможемо саджати 109-го без додаткових пошкоджень після бою.
Отже, "вибиті РВ" - то не привід втрачати "синій" літак.

75

В наступну сесію РД повинні дати стокове озброєння на ЛаГГ і Ф-4.
Також будуть озброєні боти, які зможуть відстрілюватися.

В следующей сессии вы получите уже знакомые вам машины Лагг-3 и Bf 109 F-4, но на этот раз они будут готовы вести огонь. Мы установим штатное вооружение, 7,62 мм и 20 мм. Набивка ленты будет исторической и будет содержать как бронебойные, так и фугасные снаряды. Целями для вас станут самолеты ИИ, которые тоже будут вооружены и, возможно, окажут вам сопротивление, хотя и не будут большой проблемой для профессионалов.

У зв'язку з тим, що ця сесія перенесена на вихідні дні - з 6 по 9 грудня, то Колю і Сашу чекаю у себе по-любому.

Зи. Бухати не будемо - піст різдвяний :)

76

=FSG=FRITZ написал(а):

Бухати не будемо - піст різдвяний

Якщо так , то згоден , бо мені й досі ніяково після нашого останнього групового вильоту , дуже хочеться вибачитись перед Машою за те , що не вслідкували за часом і засиділись до ночі .

77

=FSG=Pacific
Вона на Машу більше образилась-би, якби побачила, що ти так її назвав, ніж на наші польоти :)
Забудь.
А піст - є піст, бухати таки не будемо.

78

Є перші результати "з пульками" :)
Перший виліт на Мессері  - не відвернув з траекторії ЛаГГа, отримав дірку в лобовому склі і розбитий приціл.
Другий виліт - збив двох, поливав їх як з лійки за 300-400 м, кінчився БК коли задимив третього.
Третій виліт - дорахувався до 5 збитих, тоді збився з рахунку, збив ще 2 чи 3, кінчився БК.
2 останніх збив кулеметами.

Перший виліт на ЛаГГові - з траекторії, здається, відійшов набагато далі, ніж на Мессері, але таки отримав в лобове скло і розбитий приціл.
Другий виліт на ЛаГГові - зійшлися з першим Мессером, крутилися-крутилися, потім він став поступово в спіралі набирати висоту, я повз за ним, повз, дистанція потроху збільшувалася і різниця у висоті теж, і так хвилин з 10 точно.
Надоїло, вийшов, обстріляти його не зміг узагалі.

79

Завдячуючи Борі , який гостинно запросив в черговий раз нас з Миколою до себе додому на тестування БзС , у мене з"явилась можливість опробувати " хвальоний " Мессер . Незважаючи на те, що виліт здійснювався на незвичних для мене девайсах , в першому ж вильоті збив два ЛаГГа . Під час бою склалось враження , що я в тирі і мені дозволили підійти до мішеней на третину  , а відчуття небезпеки бути атакованим покинуло мене після першої атаки . Невдалі маневри з втратою швидкості дискомфорту не приносять , літак швидко набирає швидкість і доганяє ЛаГГа без особливих потуг . Проаналізувавши мої вильоти на Лаггові у перший день тестування ,спроба вести бій з Мессами відпала у мене сама собою . ЛаГГ - це ЖЕСТЬ . Постійне слідкування за приборами практично не дає можливості зосередитись на веденні якихось бойових дій .

80

Боря , вистав будь ласка  відео попадання по літаку (обшивка ,  кабіна , відривання рулів і тп ) , цікаво почути звуки і побачити спецефекти , бо кажуть нарешті звук добавили .

81

Звук чути лише впритул. Я полоснув по ЛаГГові, вже коли думав, що не відверну - то звук такий наче дрібні камінчики у відро всипали.
Але відвернути таки встиг.
Поверхні відриваються по-різному. Коли одразу, а коли починається лише з надриву консолі, наприклад, як при невдалій посадці. Але політ продовжується, навантаження з пошкодженої ділянки крила не знімається, отже максимум за хвилину вона таки відвалюється. РВ зриває від попадання разом зі стабілізатором повністю, ніяких "торчків" з фюзеляжу не лишається.
Власне кажучи, розробники казали, що поки-що це лише чернетка до спецефектів, тому, я вважаю, що викладати відео ще зарано.
Пошкодження кабіни взагалі поки-що однотипні - розбитий в кількох місцях ліхтар і пошкоджений приціл.
Я, взагалі-то під обстріл потрапляв всього кілька разів - то кожен раз бачив однакові пошкодження.

Сьогодня вперше відправив у землю два "фрідріхи". Не знаю, як там Тазові вдається вести з ними бій, маючи початкову перевагу всього в 200 метрів, мені особисто треба не менше шестисот :(
Та й то, збив я їх стріляючи на сходженні в передню напівсферу з ракурса 1/4. Тому можна сказати, що то повезло, а не закономірна перемога. Причому, другий мене  теж встиг обстріляти на першому сходженні і вибити приціл.
А вже на другому сходженні я одірвав йому консоль.
З хорошого - з таких ракурсів стріляють одиниці. Попадають з цих одиниць - заледве четверта частина.
З поганих - обидва рази обривав консолі месеру. Ні про якій "дрібні" пошкодження не йдеться.

82

http://s6.uploads.ru/ZGj4X.png

Це мене дуже засмутило , мабуть технічно  зробити неможливо . В БзБ та Тундрі така тенденція теж мала місце . Шкода , сумно , прикро .

83

Саня, технічно важко зробити, щоб контакт не вискакував, "як чортик з табакерки", а ніби виринав з завіси туманної, як є у житті.
Проте, я особисто бачу проблему не в тому, як саме в грі реалізовано - все більш-менш реалістично, а проблема в ДАЛЬНОСТІ.
В чистому морозному повітрі в сонячний день взимку літак СТОВІДСОТКОВО буде видно за 10-15 кілометрів, а не за 800-900 метрів, як реалізовано зараз.

84

Ціль я бачив з півтора кілометра , але при умові , що  знав його місцезнаходження . Цю крапку , цей піксель , треба просто зробити чорно - чорним , а не світло - сірим і все . Чорний піксель має змінюватись на два темно - сірих , ті в свою чергу на три іще світлійших , аж до появи сірої плями , яка в свою чегру сперейде в щось схоже на сілует , хочаб в трикутник якийсь . Чорну крапку можна було б  відслідковувати  хоча б з 2- 3 км . Все . А то , штемп грузить , мол , не бачите пікселі , включайте маркери . Це схоже на класичний вислів  " Нема хліба - їжте тістечка " . Взагалі зневага якась . Я обурений . Мене переповнюють емоції ................ :mad:
І взагалі , маркери мене дратують  , вони перекреслюють віртуальну реальність і повертають  в " Маріо " .

85

Саша, так у тому й сенс - здалеку всі об'єкти у повітрі здаються світло-сірими, ні про які чорні "мухи", як в старому Ілу - й мови немає.
Просто з кілометрів 12-15 це дійсно мають бути "пара сірих пікселів", а вже з 8-10 км - гарно видимі контакти, причому не 1-2 пікселі, а доста велика плямка.

86

Я так розумію , що якщо в реалі з 10-ти кілометрів видно , то має бути видно і в грі . Хай це будуть сірі точки , розмиті силуети , будь що , але їх має бути видно . Мене обурило те , що це питання категорично не береться до уваги розробниками , хоча ця проблема затурбувала майже всіх золотоцегельників . Хай би Альберт сказав , що питання буде розглянуте , можливо пізніше .... , колись ми до цього вернемось і тп . Але він сказав категоричне ні

87

Ура!!! Я лечу!!!! :jumping:

88

Серёга , ты стал счастливым обладателем БзС ?

89

Месер з підвисними МГ151 не ЛаГГ, звичайно, але вже не вертоліт :(
Підвісне озброєння запросто комбінується з бонбочками.
СЦ250+підвіси - і синякам непотрібні штурмовики :)

Блін... Сьогодні дивився свій "штопор на месері" по ТВ з діагоналлю в 40 дюймів...
Після запису/перетискання "ВіртДабом" і Ютубом - все-одно картинка гарніша, ніж у мене на моніторі в самій грі...

90

Боря , ти в групу альфа-бета тестерів мультиплеєра не входиш ?


Вы здесь » Форум группы =FSG= » Авиасимуляторы » Новости "Битвы за Сталинград"