Ich kann den Menschen nicht verletzen - ich bin der Offizier. Ich töte die Menschen - ist meine Arbeit Я не могу оскорбить человека - я офицер. Я убиваю людей - это моя работа. ИККИ

Форум группы =FSG=

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » Форум группы =FSG= » Авиасимуляторы » Новости "Битвы за Сталинград"


Новости "Битвы за Сталинград"

Сообщений 91 страница 120 из 221

91

Я й не в курсі, що то за група така :)

92

Уже да!!!!

93

=FSG=Ser написал(а):

Уже да!!!!

Поздравляю !

94

=FSG=FRITZ написал(а):

Я й не в курсі, що то за група така

Група тестування онлайн польотів , які вже будуть в наступному місяці . Але якщо ти не в курсі , то не попав в "ОБРАНІ" . Шкода . Видно буде тісне коло "СВОЇХ" .

Отредактировано =FSG=Pacific (2013-12-30 00:15:28)

95

Трохи "підшаманив" свій Фрітрек.
Ось що вийшло:

Без "підвісів" воювати з ЛаГГами значно простіше і результативніше.

96

Если вы видите группу месеров и один из них несет подвесы, можете не сомневаться это Боря! :D

97

А як на рахунок використання закрилок в бою ? Зручно , не зручно , ефективно , не ефективно , лінь ?

98

Я использую. Помогает дотянуть в вираже.

99

Я на ЛаГГові користуюся.
На мессерові вони повільно виходять/ховаються - не бачу сенсу. Тим більше, що бої зараз тільки з ЛаГГами :)

100

Ну, тобто , вони працюють і їх використання в бою має сенс . Це здорово  :flag:

101

=FSG=Pacific
Звичайно, працюють.
На тому відео, де я літав без використання РУС, добре видно, що "присісти" зміг тільки коли випустив закрилки.
Без них були дотики до полоси, але зупинити пробіг/посадку я так і не зміг.
Тричі на повторну заходив, поки не здогадався, що сідаю без закрилків.

102

=FSG=Ser
Серьога, зроби ось такі зміни:
у файлі data/startup.cfg  
зміни такі рядки:
post_contrast=0
post_shapen=1

по-замовчуванню їхні значення були якраз навпаки:
post_contrast=1
post_shapen=0

Як на мене, то видимість контактів на сходженні стала набагато кращою.
На максимальному зумі видно кони зразу після напису "Появился самолет противника"

103

Попробую. О результате отпишусь.

104

Первое впечатление после изменения:
1)Картинка стала не такой слепящей
2)Дальность обнаружения контактов не изменилась ( я не заметил)
3)При сопровождении контакта на фоне неба контрастность уменьшилась, легче потерять

105

Ну , які враження від Сталінграду ? Як ФПС ?

106

Наскільки-небудь помітного "просідання" ФПС я особисто не помітив.
Загальне враження: "карта велика і біла" :)
Орієнтування не складніше, ніж на карті "Лапіно", але, як і на будь-якій зимовій карті,  не таке просте, як на літніх картах.
Відверто кажучи, я чекав, що Сталінград  - то величезне місто щось на кшталт Лондона в БзБ, а виявилося, що "село - селом" :), правда, все-таки дещо більше, ніж ми бачили у ЗС.

Взагалі, як я й підозрював, гра дуже "процесорозалежна". Причому важлива як кількість ядер, так і їх архітектура та частоти.
Як пишуть розробники: "між дво- та чотироядерними процесорами у цій грі - прірва, між 4 та 6-тиядерними - калюжка, а між 6 та 8-ядерними - різниці вже немає."
Тобто, гра "заточена" під чотири потоки виконання. Потужність же графічних карт не настільки важлива.
Зимова карта, відносно невелика кількість рухомих об'єктів та будівель, віддаленість їх від авансцени подій (повітряних боїв) дозволяють "обійтися" без топових відеокарт.

107

Меня огорчил Сталинград. Город выглядит не на много лучше чем в ЗС (для игры 2014 года слабо). Над зимним городом стоят столбы дыма... что там к зиме еще могло гореть? :dontknow:  На берегу Волги нет вообще ничего....печально.

108

=FSG=Ser
Сергію, так 38% :)
Альберт казав, що поки-що це всього-лише калька на їхні задуми.
А місто має виглядати так, як і повинне виглядати місто, в якому йдуть вуличні бої, все ще попереду, не хвилюйся :)

109

Будем надеяться.

110

Вот несколько скринов Сталинграда из игры:
http://s8.uploads.ru/t/CQ31X.png
http://s8.uploads.ru/t/mci9g.png
http://s8.uploads.ru/t/UhAOV.png

111

ФПС трохи підупав, особливо, якщо знизитися до самої землі.
Але, думаю, що то через те, що скинулися налаштування після апдейту.
Сьогодні вручну поправлю - перевірю ще раз.

112

Контакти видно краще ? Кажуть люди , що аж занадто добре . Які враження від трасерів , зеніток та хмарок від розривів ЗА ?

113

Політав на Ил-2 пол.м. 1942 року.
Спочатку, звичайно, "методом тику", результат - ніякий.
Якщо і справився із закипанням зразу після відриву від полоси. то все-одно літак був "ніяким."
Потім почитав витяги з РЛЕ:

Запуск и прогрев мотора.
- Поставить рычаг высотного корректора - форсажа в положение "площадка" (среднее положение).
- Выбрать штурвальчик управления шагом винта полностью от себя (малый шаг, винт АВ-5Л-158).
- Закрыть заслонки масло- и водорадиаторов.
- Перевести рычаг нормального газа в положение, соответствующее 600-700 об/мин.
- Запустить двигатель. Дождаться устойчивой работы двигателя на малых оборотах.
- Прогрев мотора производить на 700...800 об/мин до температуры охлаждающей жидкости 60°, выходящего масла 40°.
- Установить 1200 об/мин и при достижении температуры входящего масла 25° или выходящего 50° перевести мотор для дальнейшего прогрева на 1500 об/мин.
- Мотор считать прогретым при достижении следующих температур: воды не ниже 80°, входящего масла не ниже 40°, выходящего масла не ниже 70°.
- На рулении заслонку водорадиатора открыть в зависимости от температуры наружного воздуха, сохраняя температуру воды 80°...110°.

Взлёт.
- Проверить положение рычага высотного корректора - форсажа (в положении "площадка").
- Проверить положение штурвальчика управления шагом винта (полностью от себя - малый шаг).
- Застопорить костыль.
- Открыть полностью заслонки масло- и водорадиаторов.
- Затормозив колёса, опробовать работу мотора на номинальной мощности (наддув 1180±25 мм рт.ст., обороты винта 2050 об/мин).
- Проверить, нормальны ли температуры воды и масла: температура воды 90°...110°, входящего масла 40°...80°, выходящего масла 75°...115°.
- Убедиться в отсутствии препятствий на полосе взлёта и закрыть фонарь.
- Дать полный газ.
- При разбеге выдерживать направление, плавно парируя левой ногой стремление самолета развернуться вправо и избегая резких движений рулем поворота. ЗАПРЕЩАЕТСЯ пользоваться тормозами для парирования разворота.
- После отрыва выдержать самолет над землей до набора скорости 230...240 км/час по прибору, после чего переходить к набору высоты.
- Проверить показания приборов: температура воды 90°...115°, обороты винта 2150 об/мин, температура выходящего масла 80°...120°
- Убрать шасси, проверив уборку по сигнальным лампочкам и механическим указателям (солдатикам).

Набор высоты.
- Установить скорость набора высоты 240...250 км/час.
- Набрав заданную высоту, перейти на горизональный полет. Задросселировать мотор так, чтобы величина наддува была не более 950 мм. рт. ст.

Полёт над своей территорией.
- Для достижения наибольшей дальности полета утяжелить винт до 1850 об/мин. ЗАПРЕЩАЕТСЯ утяжелять винт при наддуве больше 950 мм рт. ст.
- Установить наивыгоднейшую скорость горизонтального полёта 250...270 км/час по прибору.
- Отрегулировать нормальную температуру воды и масла в установившемся режиме полёта.
- Периодически следить за показаниями приборов: температура воды 80°...110°, входящего масла 40°...80°, выходящего масла 75°...115°.

Полёт над территорией противника
- Облегчить винт до 2050 об/мин и увеличить скорость до заданной.
- При подходе к цели закрыть шторки маслорадиатора.
- Установить скорость 300...320 км/час по прибору.
- При уходе от цели открыть шторки маслорадиатора и установить заданную скорость.

Окончание полёта.
- перевести винт на малый шаг.
- Выпустить шасси на скорости НЕ БОЛЕЕ 240...250 км/час, проверив выпуск по сигнальным лампочкам и механическим указателям.
- Перед вводом самолёта в планирование прикрыть шторки вождорадиатора (так, чтобы температура воды до приземления не опускалась ниже 90°).
- На планировании по прямой к месту посадки, на скорости 200...220 км/час выпустить щитки.
- Установить скорость планирования 185...190 км/час.

При необходимости ухода на второй круг.
- Плавно дать полный газ.
- Выдержать самолёт до набора скорости 210...220 км/час.
- На высоте 100 м на скорости полёта не менее 220 км/час убрать щитки.

Посадка.
- При посадке с выпущенными щитками ручку управления в конце выдерживания полностью добирать на себя.
- При посадке без щитков ручку на себя полностью не добирать.
- Пользоваться тормозами на пробеге плавно, не допуская резкого торможения колес. Торможение начинать после того, как самолёт пробежит 30...40 м.
- Ручку держать на себя до полного погашения скорости на пробеге.
- При полной остановке самолёта расконтрить костыль, убрать щитки и открыть фонарь.

Спробував застосувати - результат перевищив всі очікування. Іл-2 досить потужна машинка, можна навіть по мессерах популяти. (знову ВРАТа будуть обзивати чітаком :))
На даний момент в кабіні не працює авіагоризонт і варіометр, решта приладів вже робочі.

114

Виглядає це все приблизно отак:

Звичайно, виліт робився з кабіни :), вже при перегляді запису я користувався зовнішніми виглядами, бо дивитися тупо вперед (рамка Фрітреку здохла) - нецікаво.
Знову "не вгадав" із затримкою звуку - він випереджає відео, але для ознайомлення  - не критично :)
Всі "лаги"  виникли при захваті відео з екрану. У грі нічого такого не було.

115

Відчувається що машина тяжка . Але це  не завадило тобі повіражити з мессерами  :D . А шо так боком заходив на посадку ? Здувало чи з непривички ? Як Іл  тримає атаки мессерів ? Ушкодження сер"йозні відчуваються чи так як в ЗС ,летить поки крило не відірвуть ?

116

На посадку так заходив, бо так вийшов на полосу праву. Маркер, судячи з усього, заводив мене на ліву полосу, але я невчасно її побачив, повертатися на курс було вже пізно.
Як Іл "тримає" атаку мессера я не знаю, бо ще жоден мессер по мені не попав, хоча обстрілювали вже декілька разів.
Занітки у нічних місіях "садять" Іла дуже легко, я ще жодного разу з першої ж атаки не вийшов живим :) У кращих випадках - вдавалося вистрибнути.
Як це не дивно звучить, але ще жодного разу не вдалося погасити жодного прожектора :)
З навантаженням 8 РОФС-132, 4 ФАБ-50 і парою НС-37 зразу після прибирання шассі і виведення двигуна на номінальні оберти - прибрав закрилки. Тут-же втратив 50 метрів висоти і "ба-да-бум!!!"

117

Запис стріму про мультиплейєр БзС:

Запис крайнього стріму про Іл-2:

118

ВОТ ЭТО КРУУУУУУТЬ !!!!!!!!!!!!!!! Бляяяя и я хочу !!!!!!!!!!!!

119

120

На пошту прийло повідомлення, що знову відкритий продаж стандартного видання БзС (без А-3 і Ла-5 які можна докупити згодом), ціну уточніть на сайті.
На даний момент Ла-5 вже є в он-лайн, а розробники оцінюють готовність гри в 50%. Реліз буде у вересні цього року.


Вы здесь » Форум группы =FSG= » Авиасимуляторы » Новости "Битвы за Сталинград"